Just a merry little christmas

Nyss hemkommen från julaftonsfirande med mor och bror, hos bror.
Nu återstår juldagslunch innan jag kan lägga julen 2010 till handlingarna.

Somnade hos lillebror efter maten och snorar fortfarande ordentligt.

Imorgon förmiddag blir det skogspromenad så att jag känner att jag gör något nyttigt.

På söndag öppnar gymmet igen och jag hoppas att jag känner mig fit nog att träna.

Till dig som eventuellt hoppar in och läser idag önskar jag en trevlig julafton och en god fortsättning.



VCD

Kommentarer
Postat av: Che

Hoho! Gissa vem som sitter på jobbet nu? Och i samma rum som dig? :)

2010-12-27 @ 10:50:27
Postat av: P

Hmm...beats me.

2010-12-27 @ 14:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0