Mellandagar

Är åter på jobbet efter tre dagars ledighet.
Julen avlöpte lugnt och fint och får väl anses avslutad i samband med att jag körde hem mamma på juldagen.

Annandagen startade på Bryngfjorden med en dryg timmes snöpulsande och kaffedrickande. Jätteskönt!

Fick för mig att se ett par avsnitt från den senaste säsongen av "Dexter" som min bror hade spelat in och det slutade med att jag såg alla tolv och kom i säng klockan tre inatt.
Antar att jag får lida för det imorgon.

Skall ut med vovven och gå runt Mariebergsskogens strandängar efter jobbet. Förhoppningsvis får jag sällskap.

Från torsdag skall jag vara ledig i cirka tio dagar. Jag har ingenting planerat utan skall bara ta det lugnt och försöka vara ute en del. Hoppas vara av med förkylningen så att jag kan träna mycket.

Dagarna går ganska segt när man inte har så mycket att göra som fallet är idag. När man dessutom, som jag skulle behöva får tag på folk i skolvärlden är det helt fel dagar kan man säga.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0