Moving on...

Det är inte skönt att byta glödlampor på bilen när det är -20 grader, tro mig!

Idag slutade en lampa att fungera och jag passade då på att byta en som det varit glapp i också...utomhus.
Damn, jag trodde att jag skulle förfrysa händerna.
Men handskar då, tänker du läsare...det var lite för finmekaniskt för stora vantar och handskar.
Men vänta tills du kan stå inomhus fortsätter du tänka..nej, vill åtgärda direkt.
Men skyll dig själv blir din slutsats. Ja, får nog göra det men nu funkar det i alla fall.

Snorar för fullt på jobbet och kommer att åka hem om en halvtimme eller så. Skall passera den lokala butiken och avser därefter inte att gå ut mer idag, annat än med vovven.

Imorgon är sista dagen innan tre dagars ledighet. Skönt!

Jag har bytt kontor idag. Det är det femte rummet jag sitter i inom loppet av ett år.



VCD

Kommentarer
Postat av: Che

Hoppas rumsbytet (kan misstolkas, bytet av rum, passar kanske bättre...) blev till belåtenhet.



Vad gäller lampbytet och frusna fingrar, tycker jag inte du skall klaga. Tänk på hur smärtsamt vissa har det bara de skall gå in och ut ur din bil. Oavsett temperatur.

2010-12-22 @ 19:28:18
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: P (flyttveteran)

Rummet verkar ok.



Tänkte inte på andras lidande och skall genast ägna mig självspäkelse.

2010-12-22 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0