Så blev det då klart.

Idag kom så besked om vart och med vem jag skall jobba framöver.
Vidare fick jag reda på vad mina närmaste arbetskamrater skall göra.

Jag blev nöjd ur flera aspekter.
Dels vad jag själv skall göra, vilket är att jobba med ungdomar under 25 år tillsammans med en kollega jag jobbat ihop med förut, och som jag vet att jag har ett gott samarbete med.
Dels för att vissa personer kommer att flytta hit och sköta sitt jobb härifrån istället för att vara ute i olika verksamheter.
Dels, och detta är ren skadeglädje, att vissa personer inte kommer att få jobba kvar.

Ikväll skall vi ha lite julfest på jobbet med gröt och skinkmacka. Kan bli trevligt. Skall dessutom delas ut julklappar vi fått köpa till varandra.

Åker snart på lunch.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0