Season low

-21,8 på termometern när jag steg upp i morse.
Det bet rejält i kinderna när jag klev ut.

Jag gillar det faktum att jag sprayade mina dörrlister på bilen med silikon igår och därigenom ha lättöppnade dörrar idag.

Bra träning igår.

Vänta...ska bara hämta kaffe

Sådär...nypåfylld mugg...vart var vi?

Jo....vi körde ett bra styrkepass och skrattade dessutom en hel del som vanligt.

Idag blir det core med C och eventuellt lite spinning innan det. Jag hoppade corepasset förra veckan eftersom jag var riktigt trött efter spinningen då.
Det är detta faktum som gör mig lite fundersam om jag ska köra innan eller ej men sannolikt så blir det lite trampande innan.

Jag skall slå ihjäl två timmar till innan hemgång.



VCD

Kommentarer
Postat av: Che

Inget trampande innan Coren idag. Bara trampa käft med mig :)

2010-12-08 @ 22:46:38
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: P

Så blev det...inte det sämsta :)

2010-12-09 @ 07:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0