Tajming

Insåg igår att jag har usel koordination.

Jag har nog vetat om det egentligen men i övningar med boll igår blev det otroligt uppenbart när ben, armar och en stor jävla boll skulle åt samma eller olika håll. Jag fick fan tänka på att andas så att jag inte skulle tappa den funktionen mitt i allt annat.

Strax innan detta hade C föreslagit att vi skulle vara med på nån slags dansklass med extremt mycket olika rörelser...skulle inte tro det!
Med hänsyn till det jag skrivit ovan skulle jag sannolikt slå knut på mig själv med transport till sjukhus som följd.

En rörelse...en maskin/redskap i taget är min melodi.



VCD

Kommentarer
Postat av: Che

Äh! Om du kan gå med stavar utan att hamna i passgång, fixar du dansaerobic. Easy peasy. Jag bokar nästa vecka för två ;)

2010-12-09 @ 17:56:59
Postat av: Che

Mäh?! Kom min kommentar med eller inte?

2010-12-09 @ 17:58:19
Postat av: Che

Jo.

2010-12-09 @ 17:58:31
Postat av: P

Aha...inte passgång alltså. Men då så :)

2010-12-10 @ 07:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0