Mäh, va blir det?

Jag har fortfarande inte fått fullständig information om de organisatoriska förändringar som skall ske på jobbet.
Jag är nyfiken på vad jag själv skall göra efter nyår och med vem eller vilka jag skall arbeta tillsammans med.

Jag har flera scenarion i mitt huvud. Vissa bättre än andra och jag hoppas naturligtvis på något av de bätttre alternativen.

Det är vackert ute med det vita täcket av snö som ligger. Från mina gamla inlägg kan jag konstatera att den snö som ifjol föll den fjortonde december fick ligga kvar resten av säsongen.
Hoppas att det som nu kommit blir kvar tills det är dags för vår igen.

Spinning idag men jag kommer att börja gå stavgång igen tror jag. Känner av min rygg lite grann och stavarna är bra då. Start med stavar imorgon. Tänkte kombinera stavar med styrka två-tre gånger per vecka. Förutom spinningen då.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0