Verkar kunna bli kul framöver...

Allt jag skrev att jag skulle försöka hinna med igår kväll lyckades.
Jag tränade ett tufft spinningpass, jag tvättade två maskiner.
Jag hann dessutom med att köpa och överlämna julklapp. Låt vara att den inte var så vackert inslagen och rim saknades men ändå....

Idag träffar jag lite deltagare under hela dagen på jobbet men funderar mellan samtalen om framtiden här på Jobbcenter.
Det kommer ett välkommet tillskott till mitt välmående i personalgruppen när C kommer att starta här inom kort. Det blir kul att åter få jobba och tjata ihop.

Idag blir det nog gym efter jobbet. Känner för att pressa på lite och få ont i musklerna.



VCD

Kommentarer
Postat av: Che

Då jävlar skall vi pressa!



Och ja, att vi skall få jobba ihop igen, kommer garanterat göra gott även för mitt välmående.

2010-12-14 @ 13:24:46
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: P

Å jävlar vad vi pressade :)

2010-12-15 @ 09:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0