Heliotherapia

Solen skiner utanför kontorsfönstret. Fönstret är vansinnigt smutsigt på grund av is som suttit på rutan varför utsikten är klart begränsad. Skönt att se solen ändå.

Om en stund skall jag lunchspinna på ett nytt ställe och sedan hoppas jag att eftermiddagen går fort så att jag får komma ut i skogen och känna att det är helg och att få insupa det syre och den energi som skogen erbjuder.

Helgen skall förhoppningsvis vara solig med några minusgrader...helt perfekt vinterväder om det blir så.
Jag kanske kan hämta de skidor jag skall få låna och åka en tur i maklig takt medförande en termos med kaffe, ett par apelsiner och en varm tröja att ta på när jag hittar ett vackert ställe där jag vill rasta.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0