Chockterapi

Kroppen är i chock!
Jag är åter på jobbet och ser inga ledighetsöppningar förrän till sommaren.

Nej, så illa är det kanske men visst är det så att man börjar fundera på när man kan eller skall vara ledig nästa gång ganska omgående efter att man sitter vid sitt skrivbord efter att ha varit ledig ett tag.

Dessutom finns det öppningar för ledigheter på ett helt annat sätt på våren jämfört med hösten eftersom det under våren finns ett antal naturliga andningshål med påsk, Kristi Himmelfärd med flera. Ganska lätt att förlänga dessa helger med ett par dagars semester för att få en veckas sammanhållen ledighet.

Tack vare, eller snarare på grund av, detta påstådda chocktillstånd har jag bokat in mig på ett spinningpass ikväll.
Cykelskorna och cykelbyxorna är framplockade och halv sex skall det ske.

Om jag överlever passet är det möjligt att bloggen kommer att innehålla en redogörelse för hur det var.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0