Ny leksak

Kan meddela att jag enligt min nya klocka har hjärtslag.
Jag har nämligen köpt en pulsklocka idag. En billig variant men med tillräckligt många funktioner för att jag skall bli lätt galen.
Inte på något sätt att jämföra med tidigare nämnd telefon men ändå...
Nu finns det ju folk i omgivningen som gett mig epiteten tok och vansinnig så det följer väl bara den inslagna vägen antar jag.

Idag blir det träningsvila efter fyra genomförda pass de senaste tre dagarna. Istället skall en gör-det-själv-verkstad få besök för montering av extraljus och dimljus.
Kommer sannolikt att riva mitt hår i frustration över att det inte fungerar men just nu känns det som att det skall bli kul att meka lite.

Dags att springa iväg och ha lite information.



VCD


Kommentarer
Postat av: C

Skulle ha varit intressant att veta vad pulsklockan visade medan du bytte lampor på bilen... :)

2010-01-28 @ 21:56:38
Postat av: Patric

Hade den varit med så hade den pendlat mellan 65-170 skulle jag tro :)

2010-01-29 @ 07:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0