Ny skog?

Veckorna rasar på och snart är januari över.

Nu har vi haft ett vitt snötäcke i en dryg månad och inatt kom det lite mer snö.
Det var väl ungefär vid denna tiden som snön kom ifjol så denna säsongen är redan, om inte en succé, så i alla fall längre. Just nu ser det inte ut som att det kommer att bli mildväder inom den närmsta tiden.

Vilan blev en dag. Jag fick tillstånd att träna igår och det blev åter spinning som är riktigt kul. Skall försöka att köra tre gånger per vecka på spinninghojen har jag tänkt.

Under helgen vill jag ut i skogen igen. Gärna något ställe som är nytt för mig. Får kolla på lite kartor.

Nej...dags för att ta emot ett besök på jobbet. Här kan man ju inte sitta och skriva på arbetstid...eller, jo, det kan man.



VCD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0