Ditt unt datt

Det har regnat lite inatt och det skall tydligen komma lite mer under dagen.
Det tycker jag är bra...efter en period med sol och värme mår naturen bra av att få lite vatten.
Det blir lite som en nystart eller omstart för vädret.
Imorgon är det fint igen enligt diverse vädersajter.

Igår kom mina nya solglasögon...viss skillnad mot mina förra, numera trasiga, kopior.

Imorgon spelar jag golftävling på Bryngan. Första pris är en resa för två till Venedig och i skrivande stund är det fjorton spelare med i min klass som gör upp om resan. Kanske kan bli tjugo innan anmälningstiden är slut men hyfsade odds i alla fall.

Golfformen har varit fin sedan min sänkning förra söndagen. Jag slår bollen bra och har ett bra flyt i det jag gör på banan.

Med idag är det sju arbetsdagar kvar till semestern.
Tiden går inte fort just nu.

Möte ikväll om golfveckan.

Helgen skall tillbringas med en påhängd röjsåg för att putsa till delar av banan inför nämnda vecka.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0