Ett brutalt uppvaknande?

Ikväll finns stor risk att det blir ett brutalt uppvaknande då jag åter skall svinga mina golfklubbor. Inte sällan får man en reaktion efter att man gjort en kanonrunda.
Risken är överhängande att jag tror för gott om mitt eget spel efter söndagens resultat och får inse att jag inte är så bra som jag trott sedan dess.

Elva arbetsdagar kvar till semestern.

Årets ledighet kommer att gå i golfens tecken vad det verkar.
Första semesterveckan har vi tävlingar varje dag som jag kommer att vara inblandad i. De två påföljande veckorna hoppas jag kunna spela mycket, även på andra banor.
Sista veckan på semestern blir lugnare och kan nog omfatta en hel del cykel istället.
Skall dock klämma in några pass per vecka under de första veckorna också.

Undrar om mina nya solglasögon kommit idag?

Semestern skulle utan problem kunna få starta nu.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0