Två över eller sex under...

Igår spelade jag mitt livs bästa golfrunda. Jag gick två slag över banans par och sänkte mitt handicap ganska rejält. Två över är detsamma som sex slag bättre än mitt handicap.
Det har legat i luften ett tag och igår höll jag ihop spelet hela vägen.
Riktigt kul!

Det brukar komma en positiv reaktion efter att man spelat ganska intensivt vilket varit fallet för mig ett tag nu.

Veckan som kommer är jag ledig torsdag-fredag och det skall bli gott med en lite längre helg.
Vädret verkar lovande för hela veckan så det blir förhoppningsvis en fin midsommar också.

Tre veckor, eller om man så vill, tretton arbetsdagar kvar till semestern.



VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0