Sen sist....

Nu var det ett tag sedan det blev något skrivet på bloggen.

Det har varit mycket golf, såväl spel som arrangerande av tävlingar.
Vidare har det cyklats en del, både i skog och på väg.

Vädret har varit riktigt skönt och perfekt för de båda ovanstående aktiviteterna. Prognoserna de närmaste dagarna ser lite mer pessimistiska ut men hittills har det inte blivit så dåligt som det hotats med.

Jobbet flyter på och det är ganska kul. Jag känner att jag är "hemma" när jag har grupper och får stå och leda diskussioner och ha lite föreläsningar.
Hoppas att den gruppverksamhet vi har nu är så framgångsrik att man från ledningshåll bestämmer att vi skall fortsätta med andra grupper när detta uppdrag är slut i höst.

Fyra arbetsveckor kvar till semester...nu vågar jag börja räkna ner tiden tills att jag skall drälla omkring utan krav på tider eller annat.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0