Åter till livet

Jag känner att livet återvänt efter en veckas dvala och hostande.
Igår eftermiddag så var det fri passage i luftvägarna och nu kommer träning, jobb och skogspromenader att få återgå till vad som numera är normalt.

Bilen skall få ny bränslepump imorgon och det kommer bogsering redan vid sju på morgonen så att jag kan lämna in den på verkstad.
När den hämtats blir det nog en tvätt. Just nu skulle den vinna EM i skitiga bilar.

Eftersom bilen stått några dagar så har cykeln kommit fram ett par kortare turer från källaren och skall få föra ner mig till gymmet i eftermiddag för ett lugnt pass.

Visst märks det att våren är på gång?

Efter en underbar vinter så känns det som att värme och fågelsång kan få ersatta snö och minusgrader nu.

Här tänkte jag skriva några negativa saker om våren också men bestämde mig för att strunta i det just nu.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0