Tidig start

Zacko väckte mig tidigt i morse vilket gjorde att jag kom till jobbet betydligt tidigare än annars.
Ganska skönt att bara sitta med en kopp kaffe och sakta komma igång inför dagen. Att det dessutom ökar på min flex är en bonus.

Arbetsveckan avslutas med en kortare avdelningskonferens och jag hoppas kunna sluta vid tre-fyra idag.

Underbart att det är ljust såväl tidigare som senare på dagarna. Jag var tvungen att titta efter när vi går över till sommartid och det är tydligen den 28 mars. En dag som innehåller en annan stor händelse också ;).

Bilen är igång igen. Träningen likaså. Snön sjunker undan. Dammsugaren går för högtryck på grund av all sand som både vovve och husse drar in efter promenader.

Skönt med helg.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0