Lite av varje....

Idag var sista dagen med den första gruppen vi haft inne och jobbat med. Tre veckor har vi haft dagliga diskussioner, samtal och föreläsningar.
Det har varit väldigt kul och redan på måndag kommer nästa grupp in för nya tre veckor.

Jag har precis haft ett lönesamtal med min chef. Inga summor nämndes och jag har nog inga större förhoppningar om att komma speciallt högt. Allt annat får väl ses som en bonus. Det var i alla fall ett bra samtal med en chef som har koll på läget och som jag anser vara kompetent.
Detta har inte varit fallet under de två senaste lönesamtalen eller utvecklingssamtalen så därvidlag är jag nöjd.

Ledig imorgon för att arrangera en golftävling. För att det skall bli av måste vi ha trettio deltagare. I skrivande stund är det tjugofem anmälda. Klockan fyra i eftermiddag går tiden för anmälan ut. Är det endast tjugonio anmälda blir det tyvärr inget.
Det innebär ju å andra sidan att jag har en ledig dag och skulle kunna spela golf själv...hmm, tänkte inte på det först.

Vädret är nyckfullt...ge mig värme och sol!



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0