Sverige vs Norge

På den norska vädersajten påstår dom att det skall vara uppehåll imorgon. På den svenska visar man regn.

Som Thomas Di Leva uttryckte det..."Vem ska man tro på" eller som Nationalteatern frågade "Vem kan man lita på"?

Jag skall nämligen spela golf imorgon eftermiddag och tyckter att det är roligare och trevligare när det är uppehåll när jag befinner mig på golfbanan.

Jag väljer därför att i detta läge tro på att norska vädersajter är bättre än svenska och att de norska metereologerna är bättre att tolka satellitbilder än sina svenska kollegor.

17.00 imorgon slår jag och min gode vän Erik ut på första tee och kommer att få en fin kväll med uppehåll.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0