Måndag 20100510, kl 16.10

Helgen bjöd på ok väder, två golfrundor och ett gympass.

Golfen gick sådär men gympasset var väldigt trevligt på alla sätt och vis.

Vidare uppfanns under lördagen en ny maträtt bestående av bulgur, soltorkade tomater, grillad kyckling, körsbärstomater samt färskriven parmesan. Detta blandades som en sallad och toppades med lite vitlöksdressing...mmmmm, gott!

Idag har jag cyklat en mil för att komma till mitt arbete som ligger cirka femhundra meter från mitt hem.
Jag har shoppat ett par vita sneakers idag för det måste man ha.

Jag är snart på väg ut i skogen med vivvar och sällskap. Trevligt!
Jag ska på ett, förmodat, tråkigt möte om golfsäsongen ikväll. Orka! (som ungdomarna säger)
Jag är ledig torsdag och fredag. Skönt!

Åker hem om tjugo minuter. Ännu skönare!



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0