En försmak i alla fall

Sitter på golfbanans tävlingskansli. Jag är inte ansvarig för dagens tävlande men åkte ut i alla fall för att njuta av det vackra vädret och möjligen prata lite skit med folk som är här.

Att jag sitter på kansliet kan förklaras med att jag passar på att hjälpa till lite grann när jag ändå är här.


Lite senare:
Under tiden jag åkte hem insåg jag att jag var tvungen att nyttja solen till att cykla.
Sagt och gjort...cykelgrejer på, lite mer luft i däcken och iväg.
Efter lite skog och grusvägar kom jag fram till Bryngfjorden och pratade nån minut med ett par killar...åkte iväg igen...men inte så långt. Punktering!
Fan...skjuts hem och ny slang isatt.

Fick känna på det i alla fall och det var otroligt kul att sitta upp på sadeln igen.

Blir en ny tur efter jobbet imorgon.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0