Hammare, spik och en såg...

Ikväll skall jag spela snickare.
Jag skriver "spela" eftersom jag i stort sett inte vet vad jag gör när jag har verktyg i händerna.

Objektet för mitt arbete är Bryngfjordens klubbhus där ett antal medlemmar träffas varje tisdag kväll för att försöka färdigställa nämnda hus.

Jag kommer naturligtvis att ta med min egen skruvdragare. Allt i syfte att den skall användas innan den går sönder av åldersskäl. Den har väl inte blivit använd så mycket hemma om sanningen skall fram.

Spinningen var riktigt skön igår men det verkar som att jag inte kommer att hinna med något mer pass innan vi kommer in i nya lokaler vilket sker den 18 oktober.

Fortfarande inga sviter av Stockholmsresan.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0