Stockholm...here we come!

Åker till huvudstaden om en dryg timme. Skall träffa gamla kompisar och bara ha det gott...hoppas jag.
Vid förra resan till samma resmål med samma förhoppning blev det totalkatastrof med trasig bil, magsjuka och en veckas frånvaro från jobbet på grund av nämnda magsjuka.

Jag och vovven drar iväg hela helgen och tror att det inte kan bli värre än förra gången i alla fall.
Bilen förbereddes igår med tankning, oljekoll och påfyllning av spolarvätska.

Mina tankar finns dock på annat håll större delen av tiden.
Min bästa vän har det tufft nu och jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer gå bra.

För egen del hoppas jag kunna gå vidare i normala spår snart efter att det varit en lite turbulent period de senaste veckorna.
Jag måste lära mig att koppla ifrån vissa funderingar och bara låta saker vara ibland.

I detta läge har träningen varit bra. Jag har varit mer "här och nu" när jag suttit på spinningcykeln eller varit på gymmet och det har varit skönt.

Nu drar vi snart!



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0