Bra helg

Årets roligaste golftävling avgjordes i lördags. Jag spelade helt okej och hamnade på en trettonde plats.
Trevliga människor, fint väder och god mat på kvällen gjorde dagen till en höjdare.

Igår var det avslutning på en annan turnering jag spelat under året. Det fina spelet från lördagen var som bortblåst och jag spelade som en kratta. Eftersom tävlingen var avgjord redan innan spelade det ingen roll för resultatet men jag hade väl önskat att jag spelat lite bättre för min egen skull.

Nu återstår det två-tre rundor till innan klubborna får gå i ide för vintern.

Det känns som att förkylningen äntligen släppt och jag hoppas komma igång med träningen så smått igen.

På onsdag åker jag med jobbet till kusten. Vi skall på kick-off och stannar till torsdag.

Enligt yr.no skall det komma in ett stort regnväder imorgon och sen skall det tydligen fortsätta att regna till fredag. Skall hitta en bättre vädersajt som inte är så negativ som den norska.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0