Host, host...snörvel

Kände redan igår på jobbet att jag började bli förkyld och snorig. Senare när vi var i skogen kändes det ännu mer och regnet som kom gjorde det inte bättre tror jag.
Förstod redan igår kväll att jag nog får bli hemma ett par dagar.

När jag så vaknade i morse ringde jag och sjukanmälde mig.
Det får bli ett par dagars självömkan, snytningar och hostande innan jag återgår i kommunal tjänst.

Lite synd eftersom jag hade bokat ett nytt spinningpass tills idag och tyckte att det skulle bli kul, men men...både spinningcyklar och KMTI står kvar.

Nu är målet att kunna genomföra en golftävling på lördag som jag skall spela tillsammans med en kollega från jobbet.

Host..host..



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0