Tur vid Tyr

Naturstigen på området vid Tyrstugan var en ny och trevlig bekantskap. Med sällskap och hundar trampade vi på bra med fina naturvyer, branta backar och ett hällande regn.
Mycket skönt.

Spinning stod på schemat igår. Redan vid klockan tio på morgonen satt jag på spinninghojen på KMTI och just nyss bokade jag ett pass för imorgon direkt efter jobbet.

Dagarna på kusten med jobbet var sådär.

Om en liten stund åker jag och bror till Åmål för söndagslunch med mamma. Var ett tag sen vi var på besök nu så det blir förhoppningsvis trevligt.
Skall försöka ta mig till gymmet vid halv fem för att köra ett pass.

Hoppas att kunna köra varje, eller nästan varje dag nu i ett par veckor för att komma igång ordentligt med både kondition och styrka då jag känner att det blivit lite eftersatt till förmån för golf i sommar.

Dags att packa in sig i bilen för resa söderut i en timme.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0