Get down and dirty...

Att det kunde vara så trevligt att följa med för skoinköp på Team Sportia, Bergvik kom lite som en överraskning för mig.
Förhoppningsvis skötte jag mig så att jag får vara smakråd flera gånger.

På lördag spelas årets vikitgaste golftävling. Med viktig menas roligaste och mest prestigefyllda då det är sextio inbjudna spelare med allt från proffs till relativa nybörjare.
Förmiddagen ägnas åt golfspel och sedan är det prisutdelning och middag på kvällen som brukar vara väldigt kul.

På söndag avslutas en annan tävling som jag faktiskt redan vunnit :), men sedan tror jag att det inte kommer att bli så mycket mer spel.
Inomhus- och skogssäsongen får nog ta över till största del.

Efter jobbet idag hoppas jag få på mig cykelgrejerna för att ta mig ut i lervällningen i skogen.

Back to work.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0