Planenligt

Det kom att bli som så att helgen följde den enkla plan som jag skrev om i fredags.

Krattning med (lätta) skavsår i händerna som följd i lördags. Zacke var med hela tiden ute på banan och mådde alldeles ypperligt med folk, andra hundar och ett antal dammar som skulle bebadas.

Igår var vi åter ute men lite kortare och på eftermiddagen var det husses tid med knappa två mil på cykeln. Ingen snö eller is i de spår jag cyklade så nu är det säsong.

Äntligen sitter jag på en cykel som rör sig, till skillnad från spinninghojarna som har en tendens till att stå kvar.

Veckan skall bjuda på fint väder så jag hoppas att vara ute en hel del.

Tre veckor framför mig med fyradagars arbetsveckor. Påsk denna och nästa vecka och efter det så är det äntligen dags för konserten som jag nu väntat på i sex månader.
Jag har tagit en och en halv dag ledigt för att kunna åka i tid och dagen efter konserten kändes det lämpligt att bara softa.

Nu startar arbetsveckan igen men som sagt...bara fyra dagar.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0