Ren trottoar

Vaknade av det smattrade mot fönsterblecket imorse.
Vårregn.
Det tilltog strax innan jag for till gymmet och det skall tydligen bli varmt ett par dagar nu.

Ytterligare ett vårtecken är att jag sopade bort gruset från trottoaren förut. Nu väntar jag bara på en traktor med stor sopborste så att allt försvinner.

Jag är ruskigt sugen på att spela golf!
Sitter och kollar bra golfslag på Youtube, pratar med mina golfkompisar och funderar på att fara söderut kommande helg för att hitta en öppen golfbana.
Jag vet att Mellerud har öppnat och dit tar det ju bara en och en halv timme att åka...mmm, klart tänkbart.

Kanske skulle cykla till jobbet imorgon?

Cykeln är i alla fall kontrollerad, pumpad och redo för skogsturer. Det är bara skogen vi väntar på.

Nu blir det innebandy.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0