Vårvindar friska...

Igår, söndag, var en riktigt skön dag.
Den började dock med lite huvudvärk men en trevlig cykeltur till Hammarö och tillbaka senare var värken borta.
Halva sträckan hade jag sällskap och det är en ganska stor skillnad på hur fort man upplever att tiden går om man är själv eller inte när man hojar.

I lördags förstörde blåsten det fina vädret och jag valde att inte vara ute så länge som planerat.

Shopen och rangen har öppnat på Bryngan så nu är spelet inte långt borta.
Om jag skall gissa lite försiktigt så tror jag att spelpremiär kan bli i påsk. 

Hur som haver skall jag och Zacke ut och promenera på banan idag och se om husse kan finna fler bortslagna bollar nu när, mer eller mindre, all snö är borta.
Sist jag var ute gick jag i de stråk där jag själv slår bort mig och eftersom jag inte är så statistiskt annorlunda räknade jag med att fler slår bort sig på ungefär på samma ställe. Med hjälp av denna enkla analys hittade jag sjutton bollar av olika kvalitet.
Några var åtminstone okej och nån var till och med riktigt bra.

Idag är det måndag och det känns som vanligt som en evighet tills det blir helg igen.



VCD

Kommentarer
Postat av: Che

Det ÄR verkligen en evighet till det blir helg. Även nu, onsdag. Fy faen.

2011-04-13 @ 09:26:06
Postat av: P

Men nu är det onsdag kväll. Imorgon när man vaknar är det torsdag och då står det inte på förrän det är fredag :)

2011-04-13 @ 21:47:03
Postat av: Anonym

.. och idag är det fredag!

2011-04-15 @ 08:23:15
Postat av: P

Det är t o m fredag hela dagen :)

2011-04-15 @ 10:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0