Hitta tillbaka

Nu har jag arbetat en vecka efter semestern samt haft en ledig helg.
Sakteliga återkommer gamla rutiner.

Det är väldigt lätt att vrida på dygnet åt ett håll men desto svårare att vrida tillbaka.

Nåja....innan hösten lägger sig över oss återstår bland annat att arrangera fyra golftävlingar som faktiskt blir de sista där jag är tävlingsansvarig.
Tre år har jag haft den sysslan men nu är det dags för någon annan att ta över.
Det skall bli riktigt skönt att nästa år komma ner en timme innan start, betala en hundring och sen inte behöva bry sig om något annat än sig själv och spelet.

Träningen skall igång efter att ha gått på sparlåga en tid.

Måste städa och fixa i lägenheten. Liksom träningen har detta stått på tillväxt med en förhoppning (?) att det skall lösa sig själv.
Så är inte fallet har jag märkt.
Planen är att ta ett rum/dag med start ikväll.
Det innebär att jag är klar på...hmmm....onsdag.



VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0