Sista chansen.

Kommande helg är det sista chansen för mig att bli klubbmästare i åldersklassen "herrar-35" på årets klubbmästerskap avgörs på Bryngfjorden. Jag skall göra mitt yttersta för att försöka få upp mitt namn på tavlan som finns i klubbhuset med namnen på klubbmästarna genom åren.

Nästa år tillhör jag kategorin "herrar-45" och ses väl då som junior antar jag, yngst i klassen som man då blir.

Startade så smått mitt "få-lägenheten-i-ordning-projekt" igår. Så sakteliga kommer det nog att bli bra det också.

Kaffedrickandet har eskalerat sedan jag började jobba igen. På semestern kanske det blir en-två koppar/dag men nu...?
Jag drar i mig två koppar innan datorn ens har startat på jobbet. Tror att jag ligger på sex-sju koppar om dagen nu. Inte bra. Skärpning.

Klipptid beställd tills imorgon.

Jag behöver absolut inte ha en iPad. Därför vill jag ha en.

Min kompis som åker till Singapore på ett halvår har fått med en lista på tekniska produkter att kolla pris på. Jag lever i tron att dylika prylar är relativt billiga där och en iPad är en av sakerna hon skall kolla upp.

Skogen senare idag. Med eller utan joggingskor, det är frågan. Eller, ja...joggingskor blir det men om jag går eller joggar är nog ett bättre, mer riktigt, spörsmål.



VCD

Kommentarer
Postat av: Marina

Ska hålla nån tumme till helgen så du tar "sista chansen" ;)- Lycka till!

2011-08-09 @ 22:01:08
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: P

Tack för det :). Du får väl se om mitt namn finns uppsatt när du ansluter i vår.

2011-08-10 @ 08:23:31
Postat av: Marina

Såg att sista chansen togs - Grattis!!

2011-08-13 @ 22:41:07
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: P

Tack :)

2011-08-14 @ 07:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0