Skönt med bad...

Efter jobbet igår åkte jag och Zacke ut till golfbanan och gick till en av dammarna där vovven fick bada. Han var lite skraj då det var ganska branta kanter ner till dammen men möjligheten till svalka övervann denna rädsla ganska fort.

Husse tog en fika och satt och var avundsjuk på de som fortfarande har semester och kom in efter sina rundor.

Nu är jag på jobbet igen och planerar lunch som bäst.

Veckan lovar fint väder och jag kommer sannolikt inte att vara här längre än till fyra någon dag denna vecka.

Jag har valt inriktningen "att hålla skutan flytande" tills min kollega återkommer om knappa tre veckor. Om denna inriktning håller eller ej återstår att se men det känns som ett bra val i alla fall.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0