Måluppfyllnad

Vaknade imorse av regnsmatter mot rutan och fönsterblecket.
Gillar det ljudet och låg och drog mig en stund och lyssnade i halvdvalan jag befann mig i.

Lördagen ägnades åt årets klubbmästerskap där jag hade målet att vinna klassen för herrar-35, dvs de som är mellan 35 och 44 år.
Det var, som jag tidigare skrivit, min sista chans eftersom jag faller för åldersstrecket nästa år.

Målet uppfylldes och jag vann med tre slag före tvåan.

Det var en trevlig dag med bra väder och god mat som avslutades med en sommarfest med gamla vänner.

Söndagen var en lugn dag inledningsvis och på eftermiddagen cyklade jag och C en sväng på ett par mil i såväl skog som på landsväg.
Jätteskönt!

Veckan som kommer ser just nu ut att bli en "vanlig" arbetsvecka men som vanligt kan det ändras snabbare än kvickt.

Nu skall jag i alla fall sätta mig och titta på vad som skall ske, vad som är planerat att ske.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0