110210

Snö ute idag igen :)
Vitt och vackert på market.
Riktigt skönt när det fula, bruna gruset är dolt igen.

Avslutade mitt lilla projekt i förtid härom dagen. Kanske inte var helt genomtänkt från början.

Har ett annat litet projekt på gång istället där jag håller på att kolla förutsättningar för möjligheten att genomföra projektet.

Bra träning igår.


Jag har flera konserter på gång.

På lördag är det Sator som skall beskådas. Det blir en nostalgitripp då jag senast såg detta eminenta Borlängeband i början av nittiotalet i Hultsfred.

Den 25/3 står Mustasch på tur. De skall enligt rykten vara riktigt bra live.

Det stora är dock Roger Waters med hans nya uppsättning av "The Wall" på Globen den femte maj. Kan inte nog betona hur kul det skall bli.

Lite jobb nu.



VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0