A stroll down memory lane

Det blev som jag trodde.
Konserten med Sator blev en vandring på nostalgins väg.
Gamla låtar blandat med nytt. Inget som överraskade men det ville jag inte ha heller.

Vad som däremot överraskade var förbandet.
Ett Hammaröband som heter Perry and the travellers var riktigt vassa med en mix av sjuttiotalsroch och country...typ. Klart värda att lyssna på.
Ska se om de kan finnas på Spotify måhända.

Tränade ett pass idag.

Jag var dessutom på handboll på söndagseftermiddagen.

Helltons damlag går som tåget och hade åtta raka segrar innan matchen idag. Ett fullsatt Sundsta sporthall mötte mig och lillebror när vi ramlade in och naturligtvis spräcktes sviten av vunna matcher bara för att vi kom dit.
Det var spännande i alla fall.

Kvällen får innehålla lite tv-tittande innan dusch och sänggående.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0