Halvtid

Libanesisk lunch idag. Jättegott!
Inte utan att man önskar att man bodde i de södra delarna av Europa där siesta är ett stående inslag.

Lite trött även efter att jag haft en föreläsning/diskussion på förmiddagen med en grupp ungdomar. Lite tung i huvudet liksom...

Körde ett bra styrkepass igår och idag är det dags för veckans dubbelpass med cykel och boll. Låt vara, och tack och lov, att man inte skall använda dessa två samtidigt.

Fem grader varmt visade termometern i bilen under lunchen. Skönt men lite tidigt måhända.
Detta innebär flera saker och en av de som stör mig mest är att Zacke har med sig fem kilo grus i pälsen efter varje promenad.

Imorgon har snuset mummat till sig i kylen i tre dagar så från och med torsdag är det hembakat som gäller.

Jag tror jag har sveriges skitigaste bil just nu.

Tre timmars arbete till.



VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0