Rekapitulation

Vad har hänt sedan de förra raderna träffade denna blogg?

Ja, inte så jäkla mycket egentligen.

Jag var och träffade min mor i lördags för första gången efter hennes höftledsoperation. Det var kul att se henne utan att hon hade ont när hon gick. Det var första gången på några år som det inte värkte för henne av minsta steg. I julas var det för jävligt att se med vilka smärtor hon försökte ta sig fram.

Träning har det blivit såklart.

Idag pratade jag och C om när cykling kan vara aktuellt igen. Efter att ha rådbråkat min träningsdagbok visade det sig att jag under 2010 var ute på landsväg för första gången den tredje april. Den åttonde eller så var första passet på stig och grusväg men det fanns fortfarande snö på vissa stigar om jag inte missminner mig.

Om det kommer lite mer värme så är hojandet bara en och en halv månad bort utifrån hur det var ifjol.

Skall bli skönt att komma ut från spinningsalen och få dofta på naturen, bli skitig, blöt och sådär cykellycklig.

Cykellycklig...hmmm...bra ord.



Idag får det dock bli cykel inomhus med en filmduk framför ögonen under 55 minuter.



VCD

Kommentarer
Postat av: Che

Idag ska jag cykla! Eller åka skidor. Eller... hmm... Du är på kurs. Synd. Annars hade vi kunnat spåna tillsammans över lämplig aktivitet.

2011-03-13 @ 08:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0