Domedagen

Idag får jag domen.
Ser jag bra eller behövs hjälpmedel?
Klockan fem i eftermiddag startar undersökningen hur som haver.

Massagen är fixad. I tisdags kväll fick min rygg, mina axlar och min nacke en välbehövlig genomgång. Skönt!

Under helgen skall jag göra eget snus. Om allt funkar kommer en dosa att kosta sju kronor istället för som nu, cirka femtio.

Bra träning igår med spinning och core.
Lite annorlunda core med annan instruktör. Inte bättre eller sämre..bara annorlunda.



VCD


Kommentarer
Postat av: Che

Det gick ju inte så illa :)

2011-01-27 @ 20:48:05
Postat av: P

Gick ju hyfsat :)

2011-01-28 @ 08:45:12
Postat av: Che

Vänta bara till du skall börja prova brillor... ;)

2011-01-28 @ 10:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0