Hjälpmedel på ingång?

En mycket lugn helg är på väg mot sitt slut och jag skall väl komma i säng inom ett par timmar.

Det har varit vila som stått i fokus såväl lördag som söndag med det undantaget att jag var och tränade tidigare idag.
Det har inte varit vila för att jag varit särskilt trött eller så utan bara för att möjligheten fanns. Väldigt skönt!

Kommande vecka vet jag att synundersökning står på schemat. På torsdag skall jag få reda på om jag har blivit såpass gammal att jag skall ha läsglasögon.
Om jag skall gissa kommer beskedet bli att glasögon behövs. Jag har den senaste tiden märkt mer och mer att jag behöver sträcka fram armen längre och längre för att kunna läsa en text.

Jag har suttit och kollat lite på tävlingsupplägget för 2011 på Bryngfjorden men det är svårt att få riktig inspiration då det är vinter ute.
Känslan för golf vill liksom inte infinna sig i januari och det är ett sundhetstecken :)

I övrigt under veckan som kommer, ser det idag ut som att det blir en ganska ordinär vecka med jobb och träning. Jag har lite planer på storstädning nästa helg men det är otroligt lösa tankar.

Nu skall jag förkovra mig genom att titta på dagens Sportspegel som jag har inspelad.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0