Lårbenshalsen klarade sig denna gång.

Var ute med vovvarna efter jobbet igår. Tanken var att det skulle bli en skön vinterpromenad i Mariebergsskogen.

Det blev en kamp för överlevnad, eller åtminstone en kamp för att inte bryta alla ben i kroppen då det var, minst sagt, snorhalt på gångstigarna.
Man fick gå och spänna sig i ben och rygg så när jag kom hem kändes det som att man varit ute betydligt längre än de tjugo-trettio minuter det var.

Mitt bilåkarsällskap i morse var dock skeptisk till att min trötthet i benen berodde på detta utan snarare spinningen som skedde på måndagskvällen.
Hmm...kan sträcka mig till "kanske".

Kommande helg skall jag åka med golfklubbens styrelse till trakten runt Nora. Jag tror att det är dit vi ska. Jag vet att det är bokat ett rum där jag får ha med Zacke. Jag vet att jag skall ha bil och att vi kommer hem på söndag eftermiddag.
Syftet är planering av verksamheten framåt och jag känner väl inte så mycket för att åka men det kanske kan bli både nyttigt och trevligt.

En av de som skall följa med är yogainstruktör så om man vill kan mna prova på ett yogapass på lördagskvällen. Det tål att tänkas på, helt klart.

Nu väntar jobb!



VCD


Kommentarer
Postat av: Che

Det var minst lika halt idag ju. Och du skall på spinning ikväll. Det kommer bli ytterst svårt således att veta om värken i benen verkligen beror på halkgång, eller cykling. Vi måste ut och gå ngn dag UTAN att du har spunnit eller skall spinna samma dag (förstår du väl?!), annars får vi aldrig veta vem av oss som har mest kunskap om idrottslära och anatomi. Typ.

2011-01-12 @ 17:53:08
Postat av: P

När du uttrycker det på det viset så förstår jag. Klart vi måste göra på det sätt du föreskriver. Typ

2011-01-13 @ 07:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0