Liten kvällsrapport

Sitter nyduschad och nyäten framför datorn och surfar runt lite. Zacke ligger på golvet och ser ut att ha det ganska bra. Det känns rätt okej för husse också.

Första träningspasset för veckan är avklarat.

Förstår inte varför jag skall ha så förtvivlat svårt att komma i säng på kvällarna. Klockan hinner bli såväl halv tolv, tolv och till och med halv ett vissa kvällar innan jag lägger mig under täcket.

Imorgon startar jag ett litet projekt som skall pågå under februari månad.
Bland annat skall det bli ändring på ovanstående, det vill säga att jag skall i säng senast klockan elva varje kväll innan arbetsdag.

Måste köpa ett par nya joggingskor.
Känner för att sticka ut och springa lite igen men mina dojjor är helt slut för löpning.

Ville nog inget speciellt med kvällens inlägg.



VCD

Kommentarer
Postat av: Che

Kör det omvända och lura kroppen vettja: försök att intala dg att du skall vara uppe så LÄNGE som möjligt varje kväll istället. Du får inte gå och lägga dig före 02 till exempel. Jag lovar att det kommer bli gäspningar tidigt och sömn redan vid 21 då! :D

2011-02-01 @ 08:17:27
Postat av: P

Klart värt att testa :)

2011-02-01 @ 10:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0