Slutet gott, allting gott?

Klockan 01.30 inatt hade jag klockan på ringning för att kunna stiga upp och plocka ut mitt snus från ugnen. Det hade då stått i ugn sammanlagt 36 timmar.
Imorse vid 06.30 gjorde jag så de sista åtgärderna genom att hälla i ett fuktbevarande medel samt smakämne, blanda med elvispen och därefter in i kylen.

På fredag skall det tas ut ur kylen och testas.

Känslan av att på morgonen stå med en elvisp i näven och blanda snus var minst sagt surrealistisk.

Nåja...nu sköter det sig själv några dagar.


Var ute på Bryngfjorden ett par timmar igår. Efteråt var Zacke rejält trött och tog det lugnt i sängen resten av dagen.

Veckan som kommer ser ut att bli ganska vanlig men det hinner ju ändra sig både två och tre gånger innan fredagen är här.

Januari har gått fort. Imorgon är det den första februari vilket formellt är den sista vintermånaden.

I tisdags vann jag två konsertbiljetter till Sator på Nöjesfabriken. Skall bli kul att återuppleva detta Borlängeband som gjort comeback i år efter att ha legat i träda några år. Konsteten är den 12/4.
Jag svarade rätt på några låtar på radion och när dom ringde upp mig för att svara på frågorna låg jag på en massagebänk vilket jag tror inte tillhör de vanligaste svaren på frågan "vart befinner du dig?".



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0