110120

Minusgraderna råder åter ute och luften var imorse lite torrare än vad som varit fallet de senaste dagarna.

Själv är jag lite stelare än vad som varit fallet de senaste dagarna men det tillskriver jag träningen igår med såväl spinning som core på schemat.

När jag kom ut imorse var det full fart på gatan med lastbilar och traktorer som tar bort snövallarna. En del av nämnda vallar är jag nog ansvarig för efter mitt idoga skottande härom veckan.

Jobbet rullar på och jag försöker sätta mig in i de nya arbetsuppgifterna. Det är väl inte så stora skillnader mot tidigare men lite nytt är det som skall in i skallen.

Lite senare:

Stelheten sitter fortfarande i.

Spotify rullar för fullt nu med E.L.O i högtalarna...riktigt bra!

Märkte igår att ljuset är på väg att återvända. Det var betydligt ljusare när jag gick hem vid fyratiden än vad jag märkt tidigare.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0