Normal?

Synundersökningen gav vid handen att jag såg lite sämre på långt håll samt att det i övrigt var ganska normalt.
Jag kommer nog att behöva läsglasögon inom kort och skall kolla med min arbetsgivare angående betalda terminalglasögon som är mer eller mindre samma sak.

Popspinning idag med halva jobbet med som gäster.

Sjukdom på jobbet en masse. Flera är hemma, endera för att man är sjuk själv eller för att barnen inte är krya. Kommer jag att gå omärkt genom detta eller väntar några dagar hemma inom den närmaste framtiden?

Det finns nog annat med mig som inte är normalt när nu synen verkar funka.

En lugn helg väntar. Skall bli skönt.

Kanske återkommer under dagen om nåt kul skulle hända.



VCD

Kommentarer
Postat av: Che

Är du helt säker på att kollegorna verkligen är hemma? Har du tittat på nära håll... du som har bristande "långseende"?! De kanske sitter där på bakom sina skrivbord om du kliver in ett par steg i rummen och kikar efter ordentligt.

2011-01-28 @ 10:45:40
Postat av: P

Hmm...tänkte inte på det :)

2011-01-28 @ 11:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0