Vakna!

Dagen började med ett intensivt uppvaknande för att kliva ut i lätt snöstorm på en morgonpromenad. Efter visst skottande fortsatte förmiddagen med ett besök på köpcentrat i stadens västra utkant.
Allt sammantaget gjorde förmiddagen till några trevliga timmar.

Mer skottande under dagen och nu ikväll passade jag på att, iförd tofflor, halka på trappen utanför huset och dra smalbenet i hörnet av ett trappsteg.
Aj, ont och en finfin bula på smalbenets sida blev resultatet.

Imorgon är det min sista semesterdag och ärligt talat kunde semestern ha kvittat utifrån det faktum att jag inte gjort något. Nu kanske det är det som är semester men jag har inga problem med att återgå till jobbet på måndag.

Imorgon skall det tydligen bli uppehåll...då blir det vanlig träning istället för skottning tror jag.
Kollade upp förbränning på snöskottning förut och det är helt okej träning så jag har inte dåligt samvete för att jag inte varit på gymmet på ett par dagar.



VCD
 

Kommentarer
Postat av: Che

I dag får du vakna för egen maskin. Jag hoppas du får en strålande dag. Med eller utan skottning.

2011-01-07 @ 07:14:47
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: P

Och vaknat har jag gjort :)

2011-01-07 @ 09:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0