Men svara då!!

Ibland blir det akut med vissa saker.

Igår blev det akut att uppsöka en toalett för undertecknad och när det som skulle göra var gjort upptäckte jag att det inte fanns något papper!
En sak är väl om man är hemma men då jag befann mig på golfklubben var situationen lite mer prekär.

Nåja, jag ringer väl då till min kompis Ove. Ove tillhör den kategorin som dels var på plats, dels vars telefonnummer jag har samt att Ove skulle kunna lösa situationen.

Döm min förvåning då karlfan inte svarar!!

Jag försökte på flera av hans nummer men icke...

Bra karl reder sig själv tänkte jag och lyckades lösa situationen och då jag gav skarp feedback till Ove om detta möttes jag av idel gapskratt.
Helt okej eftersom jag nog hade garvat en del själv men i fortsättningen kommer rekognosering av pappersläget att ske.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0