Tre morgnar kvar...

Ibland snubblar man över öden som man av en eller annan orsak uppmärksammar mer än andra.

I Sportspegeln för nån vecka sedan var det ett inslag om Caroline Larsson från Forshaga som fick beskedet att man var tvungen att kapa hennes ena ben ovanför knät då hon fått tumörer i vaden.
I inslaget talades det om hennes blogg och den har nu blivit ett stående inslag i min omvärldsscanning via datorn.

Jag hoppas att jag kan ta med mig lite av hennes jävlaranamma och positiva livssyn när jag tycker att det går emot.
Kolla själv...


På torsdag gör jag min sista dag innan semestern. Ett ovanligt klokt infall fick mig att flytta ledigheten och ta den en vecka tidigare.

Har väldigt ont i ryggen sedan ett par dagar...avvaktar ytterligare någon dag innan jag eventuellt får kontakta naprapat eller liknande.
Känner igen typen av smärta och det kan ge med sig inom nån dag.

Femdagarsgolfen närmar sig. Den 4/7 peggar jag upp på Billerud, sen är det turné Värmland runt och förhopningsvis en avslutning på Karlstads golfklubb fredagen den 8/7. Målet är att spela final vilket de fyrtio bästa i varje klass får göra. Det är ca 140 startande/klass.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0