Sommartider hej hej....

Snösmälningen fortsätter och jag har varit ute på golfbanan några dagar denna veckan med Zacke för att se hur det fortskrider.
Greenerna är helt snöfria och det ligger dukar på för växandets skull.

Det var riktigt varmt ett par dagar veckan som gick men de senaste dagarna har det åter varit några enstaka plusgrader men sedan idag har vi ju officiellt sommartid så det reder sig nog.

Nya snusladdningen ligger färdiggjord i kylen och skall avsmakas imorgon.

Jag vill springa i skogen...nu får vädergudarna se till att snön smälter på Sörmon.

Jag vill cykla i skogen...det kommer sannolikt att ske innan löpning.

Spinning och annan träning på morgonen är ganska okej...skall köra såväl imorgon som på tisdag innan jobbet.

Nu skall jag titta på "Luftslottet som sprängdes" på TV.



VCD

Kommentarer
Postat av: Che

Sommartider? Först måste det ju få bli vår. Eller?!

2011-03-29 @ 16:16:10
Postat av: P

Rubriken åsyftade att vi ställde klockan snarare än årstiden :)

2011-03-29 @ 19:25:14
Postat av: Che

Å den ja. Den hade jag redan glömt bort. :)

2011-04-02 @ 08:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0